Γιαννακόπουλος: «Αυτή η ημέρα είναι μεγαλύτερη και από ένα ευρωπαϊκό»
Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, έθεσε ως στόχο για την ομάδα του να περάσει σε κατακτήσεις Euroleague την Ρεάλ Μαδρίτης που χαρακτήρισε μεγάλη τους αντίπαλο, ενώ τόνισε πως πάντα είχε στο μυαλό του την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος:
«Το 2024 είχα πει ότι θα προσπαθήσουμε να ξανακάνουμε τον Παναθηναϊκό τη μεγαλύτερη ομάδα στην Ευρώπη, κάποιοι μπορεί να αμφέβαλλαν. Κατακτήσαμε την EuroLeague, φέραμε το Final Four στην Ελλάδα, δημιουργήσαμε το καλύτερο γήπεδο της Ευρώπης και τώρα έρχεται η στιγμή να κλείσει ο κύκλος με τον πιο ιδανικό τρόπο.
Επιστρέφει ο κορυφαίος των κορυφαίων. Η αγάπη μας, ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομά του με τις περισσότερες και μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του Παναθηναϊκού. Σήμερα ο Ζέλικο επιστρέφει εκεί όπου ανήκει. Στην οικογένειά του. Κόουτς, σε ευχαριστούμε για τα πάντα. Καλώς ήρθες σπίτι σου.
Αυτή είναι παραπάνω από ιστορική μέρα για τον Παναθηναϊκό. Ήταν υποχρέωση στον κόσμο του Παναθηναϊκού. Ήταν καλύτερο κι από ένα ευρωπαϊκό.
Ήταν κάτι το οποίο δεν έχει φύγει ποτέ, δεν μπορεί και να ωριμάσει. Πάντα είχα στο μυαλό μου ότι θέλω και πρέπει ο Ζέλικο να γυρίσει στον Παναθηναϊκό. Άρα, ποτέ δεν έφυγε αυτή η σκέψη.
Δεν κοιτάμε τι κάνουν οι άλλοι. Ο μεγάλος αντίπαλός μας, για τη Ρεάλ φαντάζομαι μιλάτε, έχασε τον τελικό της EuroLeague, με τον Ζέλικο θυμάμαι παλαιότερα να λέει πως πρέπει να τους περάσουμε στα ευρωπαϊκά. Βεβαιώς θέλουμε να τους περάσουμε στα ευρωπαϊκά. Ο Ζέλικο είναι αυτός που ξέρει πως θα γίνει αυτό και πως θα το φέρει εις πέρας. Και μακάρι να είμαστε κάποια στιγμή εδώ μαζί και να το πανηγυρίζουμε.
Αναφέρθηκε ο κόουτς και είπε πως ερχόταν σαν αντίπαλος αλλά εγώ θέλω να σας πω κάτι. Τα τελευταία χρόνια περάσαμε αρκετές δύσκολες στιγμές, μετά από κάποιες πίκρες. Ο άνθρωπος που με έπαιρνε τηλέφωνο μετά από κάποιες πίκρες, ήταν αυτός ο άνθρωπος εδώ δίπλα. Και μου έλεγε να προχωρήσω. Μου έδινε συμβουλές. Μου έδειχνε πως σαν φίλος δεν ήταν ποτέ αντίπαλος. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα.»