Skip to main content

Φενέρμπαχτσε: Τέλος οι Χολ και Μπιρτς (pic)

Η Φενέρμπαχτσε αποχαιρέτησε με αναρτήσεις της τους Ντέβον Χολ και Κεμ Μπιρτς, οι οποίοι είναι ελεύθεροι να αναζητήσουν τον επόμενο σταθμό της καριέρας τους.

Και οι δύο παίκτες ήταν μέλη της σπουδαίας ομάδας των «καναρινιών» που κατέκτησε όλους τους τίτλους τη σεζόν 2024-25, όμως η κοινή τους πορεία με το σύλλογο ολοκληρώθηκε.

Όσον αφορά τον Κεμ Μπιρτς, το όνομά του έχει συνδεθεί έντονα με τον Άρη και πλέον ο δρόμος του για τη Θεσσαλονίκη είναι ανοικτός.

 

Η ανάρτηση της Φενέρμπαχτσε για τον Μπιρτς:

 

Η ανάρτηση της Φενέρμπαχτσε για τον Χολ: