Skip to main content

Ερυθρός Αστέρας: «Διαζύγιο» με Κάνααν

Ξεχωριστούς δρόμους θα ακολουθήσουν Ερυθρός αστέρας και Αϊζάια Κάνααν, καθώς οι Σέρβοι ανακοίνωσαν το φινάλε της συνεργασίας τους με τον Αμερικανό γκαρντ.

Να θυμίσουμε πως ο Κάνααν βρίσκεται στα… πιτς από τον Σεπτέμβριο του 2025, όταν και υπέστη ρήξη χιαστού.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ερυθρού Αστέρα:

«Ο Αμερικανός γκαρντ Αϊζάια Κάνααν δεν θα αγωνίζεται από την επόμενη σεζόν με τη φανέλα του Ερυθρού Αστέρα.

Η ΚΑΕ Ερυθρός Αστέρας εύχεται στον Αϊζάια Κάνααν υγεία, ευτυχία και πολλές επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του.

Ο Ερυθρός Αστέρας ευχαριστεί τον Αϊζάια Κάνααν για τον επαγγελματισμό και τη συνεισφορά του στον σύλλογο και του εύχεται καλή υγεία και κάθε επιτυχία στο επόμενο κεφάλαιο της καριέρας του».