«Η Μπεσίκτας θέλει να κάνει δικό της τον Γουίλμπεκιν»
Η νέα σεζόν θα βρει την Μπεσίκτας στην Euroleague, με τους «αετούς» να θέλουν να εντάξουν στο δυναμικό τους έναν παίκτη που έχει φάει την διοργάνωση με το… κουτάλι!
Ο λόγος για τον Σκότι Γουίλμπεκιν, με τον Τούρκο δημοσιογράφο Γιαγκίζ Σαμπουντζούογλου, να αποκαλύπτει το… φλερτ ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Ο Γουίλμπεκιν αποχαιρέτισε την Φενέρμπαχτσε, μετά από τέσσερα χρόνια παραμονής στους «κιτρινομπλε», με τον 33χρονο γκαρντ να μετρά την περσινή σεζόν μόλις έξι συμμετοχές στην Euroleague, με απολογισμό 7,7 πόντους και 1,3 ασίστ.