Skip to main content

Μονακό: Τέλος και επίσημα ο Ντάνιελ Τάις

Η Μονακό ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας της με τον Γερμανό σέντερ, ο οποίος πιθανότατα θα συνεχίσει την καριέρα του στη Βιλερμπάν.

Μετά από ενάμιση χρόνο στους Μονεγάσκους, ο 34χρονος άσος αποφάσισε να αποχωρήσει από το σύλλογο, με τους Γάλλους να τον ευχαριστούν για όσα προσέφερε.

Ο Τάις σκοπεύει να παραμείνει κάτοικος Γαλλίας, καθώς βρίσκεται πολύ κοντά στη μετακίνησή του στη Βιλερμπάν. Την πληροφορία μετέδωσε ο ίδιος ο προπονητής της ASVEL, Τόνι Πάρκερ, σε συνέντευξή του στην «Equipe».

Ο Γερμανός σέντερ μέτρησε τη φετινή σεζόν 9.7 πόντους και 5 ριμπάουντ κατά μέσο όρο σε 38 συμμετοχές στην Euroleague.