Ράιτ: «Του χρόνου θα παίζω στη Μπαρτσελόνα»
Ο Μόουζες Ράιτ βρίσκεται στη χώρα μας και συγκεκριμένα στη Σύρο για το Stoiximan AegeanBall Festival, όπου και επιβεβαίωσε ότι τη νέα αγωνιστική πε΄ριοδο θα αγωνίζεται στη Μπαρτσελόνα.
Ο Αμερικανός σέντερ ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για το εάν η νέα σεζόν θα τον βρει ντυμένο στα «μπλαουγκράνα», μετά και την πολύ καλ΄η σεζόν του με τη Ζαλγκίρις.
Η απάντησή του στη σχετική ερώτηση:
«Ναι, θα παίζω στην Μπαρτσελόνα»