Skip to main content

Ράιτ: «Του χρόνου θα παίζω στη Μπαρτσελόνα»

Ο Μόουζες Ράιτ βρίσκεται στη χώρα μας και συγκεκριμένα στη Σύρο για το Stoiximan AegeanBall Festival, όπου και επιβεβαίωσε ότι τη νέα αγωνιστική πε΄ριοδο θα αγωνίζεται στη Μπαρτσελόνα.

Ο Αμερικανός σέντερ ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για το εάν η νέα σεζόν θα τον βρει ντυμένο στα «μπλαουγκράνα», μετά και την πολύ καλ΄η σεζόν του με τη Ζαλγκίρις.

Η απάντησή του στη σχετική ερώτηση:

«Ναι, θα παίζω στην Μπαρτσελόνα»