Οι Μπάγερν Μονάχου, Αναντολού Εφές κι Ερυθρός Αστέρας, ήταν οι νικήτριες ομάδες των Marketing Awards της Euroleague, για την σεζόν 2020-21, όπως ανακοινώθηκαν στο περιθώριο του Club Buisiness Meeting, που πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη, το πρωί της Πέμπτης (8/7).
Οι Βαυαροί κέρδισαν την πρώτη θέση μέσω του project “Virtual Audi Dome», με το οποίο έδιναν στους φίλους τους την δυνατότητα να έχουν θέση στο «Audi Dome» κατά την διάρκεια της πανδημίας, παρακολουθώντας αποκλειστικό αλλά και Live περιεχόμενο, τις ημέρες των αγώνων της Μπάγερν.
Η δεύτερη θέση κατέληξε στην πρωταθλήτρια Ευρώπης Αναντολού Εφές, για τις πρωτοβουλίες της για την βελτίωση της επικοινωνίας της με τους φιλάθλους της, κατά την διάρκεια της πανδημίας, ενώ την τρίτη θέση κατέκτησε ο Ερυθρός Αστέρας.