Skip to main content

«Καμία ομάδα της EuroLeague ή ποδοσφαιρικός σύλλογος δεν έχει υποβάλει μέχρι στιγμής προσφορά για το ΝΒΑ Europe»

Ισπανικό δημοσίευμα υποστηρίζει πως καμία ομάδα από τη EuroLeague ή κανένα ποδοσφαιρικό κλαμπ δεν έχει ακόμα προσφερθεί να συμμετάσχει στο πρότζεκτ του NBA Europe.

Το τελευταίο διάστημα, ο μπασκετικός πλανήτης κινείται γύρω από την επερχόμενη δημιουργία του ΝΒΑ Europe, με πολλούς να αναρρωτώνται πως θα είναι αυτή η διοργάνωση και ποιοι θα συμμετάσχουν.

Μερικές από αυτές τις απορίες ήρθε να «λύσει» η «Mundo Deportivo», η οποία υποστηρίζει πως καμία ομάδα της Ευρωλίγκας ή ποδοσφαιρικός σύλλογος δεν έχει καταθέσει προσφορά μέχρι στιγμής για το NBA Europe.

Αναλυτικά τα όσα αναφέρει το ισπανικό δημοσίευμα: 

«Αύριο, Δευτέρα 29 Ιουνίου, είναι η προθεσμία για τους επενδυτές που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που σχεδιάζει το NBA να υποβάλουν τις προτάσεις τους.

Το αμερικανικό πρωτάθλημα έχει καυχηθεί τους τελευταίους μήνες για το “σημαντικό ενδιαφέρον που έλαβε από ένα ευρύ φάσμα ομάδων και επενδυτών”, σύμφωνα με τα λόγια του δεύτερου στην ιεραρχία, Μαρκ Τέιτουμ, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι καμία ομάδα της EuroLeague ή ποδοσφαιρική ομάδα δεν έχει υποβάλει μέχρι σήμερα δεσμευτική προσφορά για να συμμετάσχει στο πρότζεκτ.

Δεν είναι καν σαφές εάν οι προτάσεις από επενδυτικά κεφάλαια ή (πολυεκατομμυριούχους) ιδιώτες, που έχουν υποβληθεί, θα είναι δεσμευτικές, αλλάζοντας εντελώς το τοπίο».