Εκρηκτική άνοδος στα social media...για το BCL
Δυνατές ομάδες, απολαυστικά ματς και εξαιρετικοί παίκτες...όλα αυτά οδήγησαν το BCL την σεζόν 2022-2023 σε εκρηκτική άνοδο στα social media.
Το BCL κάθε χρόνο αποδεικνύει ότι είναι μια ευρωπαική διοργάνωση με ξεχωριστή ταυτότητα και προσφέρει πολύ όμορφους και θεαματικούς αγώνες σε κάθε φάση. Δυναμικές ομάδες με πολύ φίλαθλο κόσμο και παίκτες με εξαιρετικές ικανότητες μας πρόσφεραν μια ξεχωριστή σεζόν...με την Βόννη να αναδεικνύεται πρωταθλήτρια και οι προβολές από τα social media να σημειώνουν εκρηκτική άνοδο.
Στον ετήσιο απολογισμό που έκανε η διοργάνωση αποδεικνύεται και πάλι η μεγάλη επιτυχία της επιλογής που έκανε το Basketball Champions League να επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στη νέα εποχή και στα social media.
Περισσότερα από 50 εκ. θεάσεις μετρήθηκαν φέτος στις πλατφόρμες διαδραστικότητας, είχε 3εκ. page views στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης και επίσης μία γιγαντιαία αύξηση στα νούμερα διαδραστικότητα κατά τη διάρκεια του Final Four του BCL.
H ομάδα που σημείωσε την μεγαλύτερη άνοδο στα social media είναι η Γαλατασαράι με αύξηση της τάξης του 62% σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν, ενώ ακολούθησαν η Μπιλμπάο με 52% αύξηση και η Σάσαρι με 48% αύξηση.
Συνολικά, η Γαλατά έχει 2,562,664 followers σε όλα τις διαφορετικές πλατφόρμες των social media, που τη φέρνει στην κορυφή μεταξύ των 32 ομάδων που συμμετείχαν φέτος στο BCL. H Μπενφίκα ήταν λίγο μπροστά από την Σάσαρι και η Μπιλμπάο με την Καρσίγιακα, τη Μάλαγα τη Λιμόζ, τη Στρασμπούρ, την ΑΕΚ (9η θέση) και τον ΠΑΟΚ (10η θέση) να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα. Το Περιστέρι κατετάγη στην 29η θέση.
Σε αυτήν την λίστα των social media των ομάδων, παρατηρούμε ότι υπάρχει ανάπτυξη σε πολλές πλατφόρμες, κάτι που δημιουργεί νέες δυνατότητες, αλλά και προσελκύει περισσότερο κόσμο στους αγώνες. Συνολικά, 90 εκ. φίλαθλοι έκαναν reach αυτή τη σεζόν με 50,7 εκ θεάσεις των βίντεο που αναρτήθηκαν και 2εκ. αντιδράσεων, σχολίων και shares. Η Ελλάδα είχε το 9% όλων αυτών των αλληλεπιδράσεων, ενώ η Ισπανία είναι στην πρώτη θέση με 16%.
Πραγματικά σάρωσε το Final Four 2023 στην Μάλαγα....αφού κάθε χρόνο γίνεται καλύτερο και ακόμη καλύτερο. Ήταν η πιο λαμπερή στιγμή των 7 ετών του BCL, γιατί ήταν αμφίρροπο και είχε τέσσερις δυνατές ομάδες που πρόσφεραν εξαιρετικές φάσεις και πολύ θέαμα, ενώ είχε και την πιο έντονη αλληλεπίδραση που έχει συμβεί ποτέ μέσω των social media. Οι αγώνες, τα βίντεο, οι φωτογραφίες και το περιεχόμενο του Final Four 2023 του BCL παρακολουθήθηκε από 22.9 εκατομμύρια χρήστες, που συνιστά μία αύξηση 36% σε σχέση με το προηγούμενο event. Συνολικά η αλληλεπίδραση αυξήθηκε κατά 243% με 572 χιλιάδες αντιδράσεις, σχόλια και shares, τη στιγμή που τα βίντεο είχαν 15.6 θεάσεις, όπερ 120% αύξηση.
Συνολικά το BCL στο τέλος της έβδομης σεζόν του έχει 2,61 εκατομμύρια fans με 124.000 followers στο Instagram, 176.000 followers στο twitter, 78.000 subscribers στο Youtube, 83.000 followers στο tiktok και 2.150.000 followers στο facebook.
Πηγή πληροφοριών: FIBA