Με στόχο την εξέλιξη του προϊόντος του, το BCL "πούλησε" ουσιαστικά τηλεοπτικά και χορηγικά δικαιώματα σε μία από τις κορυφαίες εταιρίες μάρκετινγκ του είδους, την Sportfive έως το 2024. Το BCL επιθυμεί να αναπτυχθεί το προιόν του, όσο το δυνατόν περισσότερο και για αυτό, αναμένεται να κάνει και άλλες τέτοιες ανακοινώσεις, που στοχεύει στην βελτίωση και εξέλιση του προιόντος που προσφέρει.
O CEO του BCL, Πατρίκ Κομνηνός δήλωσε ότι: "Μετά τα πρώτα πέντε χρόνια της διοργάνωσής μας, είχαμε την ευκαιρία να αξιολογήσουν και να επανακαθορίσουμε την προσέγγισή μας σε ό,τι αγορά σε εμπορικά ζητήματα του BCL. Και τώρα έχουμε την ευκαιρία για αυτή την ολιστική και συμπαγή προσέγγιση με ένα από τα μεγαλύτερα πρακτορεία στην αγορά. Με αυτή την συμφωνία έχουμε την ευκαιρία να πατήσουμε πάνω στα βασικά δίκτυα παραγωγής πόρων, είτε στον εμπορικό, είτε στο τηλεοπτικό τοπίο. Ξέρουμε καλά ότι τα Media και οι χορηγίες βαδίζουν χέρι χέρι και η στρατηγική για την προσέλκυση χορηγών είναι άμεσα επηρεαζόμενη από τις πωλήσεις στα Media. Με βάση την αξιολόγηση που μας οδήγησε στην επιλογή της Sportfive, θεωρούμε ήταν το λογικό επόμενο βήμα που έπρεπε να κάνουμε από τη στιγμή που έχουμε στο πλευτό μας κάποιους πολύ σημαντικούς συνεργάτες. Η συνεργασία έγινε για να διερευνήσουμε τις ευκαιρίες που προκύπτουν, αλλά αυτό που βλέπουν οι άνθρωποι είναι η μεγάλη δυναμική που υπάρχει στο τοπίο του διασυλλογικού μπάσκετ στην Ευρώπη. Ετσι έπρεπε να ξανακάνουμε μία αξιολόγηση για να δούμε που ακριβώς βρισκόμαστε και που θέλουμε να πάμε. Πλέον η αγορά ξέρει πως είτε για τα τηλεοπτικά, είτε για τα χορηγικά πρέπει να μιλήσει, ή να απευθυνθεί σε μία οντότητα και όχι σε περισσότερες. Είναι μία στρατηγική κίνηση που θα επιτρέψει την μεγιστοποίηση των εμπορικών εσόδων".