Skip to main content

Πανελλήνιο Κορασίδων, Κρόνος -Πιερικός Αρχέλαος 75-43: Επίδειξη δύναμης

Περίπατος για την ομάδα του Αγ. Δημητρίου, στην πρεμιέρα του τουρνουά, με τον Κρόνο να συντρίβει τον Πιερικό Αρχέλαο με 75-43.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΕΟΚ:

Στο δεύτερο παιχνίδι της πρώτης μέρας του 37ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κορασίδων που διεξάγεται στο ΔΑΚ Γέφυρας, ο Κρόνος Αγίου Δημητρίου επικράτησε με 75-43 του Πιερικού Αρχέλαου.

Νευρικά ξεκίνησαν το παιχνίδι οι δύο ομάδες με τον Κρόνο να σημειώνει το πρώτο καλάθι, σχεδόν τρία λεπτά μετά την έναρξη. Ο Πιερικός Αρχέλαος δεν βρήκε στόχο, πέντε λεπτά μετά την έναρξη με αποτέλεσμα να πάρει το πρώτο του τάιμ-άουτ. Λίγο αργότερα η ομάδα της Κατερίνης πέτυχε το πρώτο της καλάθι, όμως ο Κρόνος ήταν ανώτερος και ολοκλήρωσε με 17-4 την πρώτη περίοδο.

Στο δεύτερο δεκάλεπτο, η διαφορά δυναμικότητας των δύο ομάδων ήταν ακόμη πιο εμφανής με το σκορ να πηγαίνει στο 40-10, με τρίποντο της Αθανασοπούλου, 2:41 πριν την ανάπαυλα, ύστερα από σερί 15-0 για τον Κρόνο.

Η τρίτη αλλά και η τελευταία περίοδος δεν άλλαξαν σημαντικά τη ροή του αγώνα με τη διαφορά να παραμένει γύρω στους 30 πόντους και την ομάδα του Αγίου Δημητρίου να πανηγυρίζει την πρώτη της νίκη στη διοργάνωση.

Διαιτητές:  Μιχέλη, Λιούκας, Κλιγκόπουλος

Δεκάλεπτα: 17-4, 45-17, 64-31, 75-43

Κρόνος Αγίου Δημητρίου (Δουράκης-Τσορμπατζόγλου): Κουνέλη 2, Κουτράκου 5(1), Αθανασοπούλου 7(1), Χασίμ, Κολα 11(1), Σόφτση 4, Κυριαζή, Σφοντούρη 15(3), Ρώσση 10(2), Ντάτσα 5(1), Καρλατήρα 9(3), Πούλου 7.

Πιερικός Αρχέλαος (Τσαουσίδης-Παπαδόπουλος): Παναγιωτίδου 3, Σαμαρά 13(3), Βουλτσίδου 1, Πανίδου 1, Κομπατσιάρη 3, Γερμανίδου 9(1), Σκέμπη, Πετροπούλου 5, Κογκοπούλου 5, Παπαδοπούλου 3, Ρούκα, Λεωνίδου.

Δείτε το στατιστικό του αγώνα εδώ

Μπορείτε να δείτε τον αγώνα εδώ

Δηλώσεις

Ζωή Σφοντούρη (αθλήτρια Κρόνου Αγίου Δημητρίου): «Συγχαρητήρια στον αντίπαλο. Προσπαθήσαμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Μπήκαμε σοβαρά και πήραμε από την αρχή διαφορά. Εχουμε κι άλλα ματς, πάμε για όσο γίνεται καλύτερη παρουσία»

Εφη Σαμαρά (αθλήτρια Πιερικού Αρχέλαου): «Είχαμε έναν πολύ δυνατό αντίπαλο κάτι που το περιμέναμε και τις αξίζουν συγχαρητήρια. Εμείς δεν ήμασταν αυτές που έπρεπε, αλλά συνεχίζουμε την προσπάθεια. Πρέπει να διορθώσουμε τα λάθη μας και να φανούμε πιο δυνατές».

*Στο ημίχρονο του αγώνα ο γ.γ. της ΕΟΚ, Λάμπρος Τάκης, απένειμε αναμνηστικά της Ομοσπονδίας στον Δήμαρχο Σταύρο Αναγνωστόπουλο, και τους αντιδημάρχους αθλητισμού Ανδρέα Οκλαλιώτη και τεχνικών έργων Ζήση Βαϊνά ευχαριστώντας τους για τη σημαντική συνεισφορά στη διοργάνωση.

Photo Credits: ΕΟΚ