Skip to main content

Πανελλήνιο Κορασίδων: ΠΑΟΚ-ΑΓΕX 80-37: Διατήρησε το αήττητο του ο δικέφαλος

Δεύτερη νίκη σε ισάριθμα παιχνίδια στο Final 8 της Γέφυρας για τον ΠΑΟΚ, με την ομάδα της Θεσσαλονίκης να συντρίβει την ΑΓΕ Χαλκίδας με 80-37.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΕΟΚ:

Αήττητος συνεχίζει στο 37ο Πανελλήνιο Κορασίδων που διεξάγεται στη Γέφυρα ο ΠΑΟΚ, μετά την επικράτηση απέναντι στην ΑΓΕ Χαλκίδας με 80-37.

Μεγάλη αστοχία είχαν και οι δύο ομάδες στα πρώτα λεπτά του αγώνα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο καλάθι σημείωσε η Μανάβη του ΠΑΟΚ δυόμισι λεπτά μετά την έναρξη. Οι αντίπαλοι ήταν κοντά στο σκορ μέχρι το 8ο λεπτό, όταν η Μπεκίρι έκανε το 14-6 για τον «Δικέφαλο».

Η ομάδα της Χαλκίδας μείωσε σε 18-15, με τρίποντο της Τριανταφυλλίδου στο 12ο λεπτό, όμως οι Θεσσαλονικιές έκαναν σερί 7-0 και για πρώτη φορά προηγήθηκαν με δέκα (25-15). Από εκείνο το σημείο και μετά η διαφορά ανέβαινε συνεχώς. Οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια με το σκορ στο 40-25.

Η πλάστιγγα έγειρε υπέρ των «ασπρόμαυρων» στην αρχή της τρίτης περιόδου με ένα επιμέρους σκορ 12-0 στα πρώτα λεπτά της. Η διαφορά έφθασε το +30 (61-31) στο τέλος του δεκαλέπτου με καλάθι της Τσορπίδη.

Η τελευταία περίοδος ήταν μια τυπική διαδικασία, καθώς το σκορ ανέβηκε κι άλλο μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.

Διαιτητές: Τσαρδούλιας Τ.-Μαμαλίκγατζη-Περιφάνης

Δεκάλεπτα: 16-10, 40-25, 61-31, 80-37

ΠΑΟΚ(Μελετιάδης-Καμπίτση): Τακίδου 5, Παπαϊωάννου 12, Νικολάου 3, Μπεκίρι 13, Αναστάση 5(1), Τσορπίδη 4, Μανάβη 17(1), Χανταβά 7(1), Βεζαλή 1, Μαθιοπούλου, Γαβρή 8, Κανλή 5(1). 

ΑΓΕ Χαλκίδας (Βαφειάδη): Σκούρα 3(1), Μουρατίδη, Σίδερη, Παπαστεφανή 9(1), Μπαρδάκα 2, Γάτσου 4, Χαλικοπούλου, Τριανταφύλλου 8(1), Κοφινά 9(1),  Θεοδώρου 2.

Δείτε το στατιστικό του αγώνα εδώ

Μπορείτε να δείτε τον αγώνα εδώ

Δηλώσεις

Ελένη Κανλή (αθλήτρια ΠΑΟΚ): «Συγχαρητήρια στην ΑΓΕΧ. Ηταν ένα δύσκολο ματς, αλλά πήραμε αυτό που μας αναλογεί και πάμε για τη συνέχεια. Θέλουμε την πρωτιά στον όμιλο. Θα ξεκουραστούμε και θα μελετήσουμε τον επόμενο αντίπαλο».

Μαρία Γάτσου (αθλήτρια ΑΓΕ Χαλκίδας): «Ευχαριστούμε τις αντίπαλες ομάδες που μας δίνουν την ευκαιρία να παίξουμε δυνατά παιχνίδια. Ξεκινήσαμε δυνατά, αλλά τελικά φάνηκε  καλύτερη ομάδα. Παλέψαμε, προσπαθήσαμε για το καλύτερο. Μας αξίζει μια νίκη και θα παλέψουμε αύριο γι αυτό».