Πανελλήνιο Κορασίδων: Κρόνος -Παναθλητικός 51-69: Πρώτη και αήττητη η ομάδα των Συκεών
Με τρεις νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια, ολοκλήρωσε ο Παναθλητικός την φάση των ομίλων του Final 8.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΕΟΚ:
Πρώτη και αήττητη στον όμιλό της αναδείχθηκε η ομάδα του Παναθλητικού μετά τη σημερινή νίκη με 69-51 επί του Κρόνου Αγίου Δημητρίου, στο πρώτο από τα δύο ντέρμπι της 3ης αγωνιστικής του 37ου Πανελληνίου Κορασίδων στη Γέφυρα.
Η ομάδα των Συκεών, κυριάρχησε στα πρώτα δύο λεπτά καθώς προηγήθηκε με 8-0. Αμεση ήταν η απάντηση του Κρόνου που με ένα ίδιο σερί (8-0), ισοφάρισε τον αγώνα. Η Ιτόγια με δύο βολές έδωσε… αέρα πέντε πόντων στον Παναθλητικό (15-10), ενώ στο τέλος της περιόδου η Σκούμα έκανε το 25-14.
Με σερί 6-0 στην αρχή του δεύτερου δεκαλέπτου, ο Κρόνος μείωσε στους πέντε (20-25). Ο Παναθλητικός απάντησε σχεδόν με τον ίδιο τρόπο (5-0) και οι προπονητές της ομάδας του Αγίου Δημητρίου πήραν τάιμ-άουτ. Η Ιτόγια έκανε το 35-20 για τις Θεσσαλονικιές, ακριβώς με τη συμπλήρωση 15 λεπτών αγώνα, ενώ λίγο πριν την ανάπαυλα η Μιχαηλίδη έδωσε προβάδισμα 20 πόντων (46-26).
Τίποτα δεν άλλαξε στα πρώτα λεπτά της τρίτης περιόδου, καθώς το σκορ παρέμεινε σε αυτά τα επίπεδα. Ο Κρόνος έκανε την προσπάθειά του και μείωσε σε 54-40 με την Κολα στο 26ο λεπτό, αλλά δε μπόρεσε να πετύχει κάτι καλύτερο.
Το τελευταίο δεκάλεπτο ήταν διαδικαστικού χαρακτήρα καθώς η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη για να μπορέσει να καλυφθεί. Ετσι η ομάδα από τον Αγιο Δημήτριο αποχαιρέτισε τη διοργάνωση, έχοντας μία νίκη στο ενεργητικό της.
Διαιτητές: Ευφραιμίδης-Παπαγεωργίου-Καραούλας
Δεκάλεπτα: 14-25, 26-46, 42-60, 51-69
Κρόνος Αγίου Δημητρίου (Δουράκης-Τσορμπατζόγλου): Κουνέλη 6(2), Κουτράκου, Αθανασοπούλου, Χασίμ , Κολα 13, Σόφτση 4, Κυριαζή, Γκιργκις, Σφοντούρη 11(1), Ρώσση 10(2), Ντάτσα 5(1), Καρλατήρα, Πούλου 2.
Παναθλητικός (Ονάσογλου-Ντίκας): Σουμελίδου, Κούκου 2, Αγγη 3(1), Μπουροπούλου 8, Σκούμα 4, Κυναμέα 8(1), Μιχαηλίδη 6, Χατζησπύρου 2, Μπαξεβάνη, Κουμαρά 9(1), Ιτόγια 15(1), Βιντένοβα 12.
Δείτε το στατιστικό του αγώνα εδώ
Μπορείτε να δείτε τον αγώνα εδώ
Δηλώσεις
Μαρία Κουμαρά (αθλήτρια Παναθλητικού): «Συγχαρητήρια στην αντίπαλη ομάδα που ήταν πολύ αξιόμαχη. Σήμερα πήραμε το εισιτήριο για τους τελικούς και είμαι περήφανη για την ομάδα μου και όλο το επιτελείο. Πρέπει να μείνουμε ταπεινές, να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να πάρουμε αυτό που μας αναλογεί. Εχουμε πολλά να δείξουμε ακόμη και θα το κάνουμε τις επόμενες μέρες. Προτιμώ τον Παναθηναϊκό για αντίπαλο στον ημιτελικό, καθώς θεωρώ ότι μας ταιριάζει περισσότερο».
Ιωάννα Κουτράκου (αθλήτρια Κρόνου Αγίου Δημητρίου): «Ολες οι ομάδες που είναι εδώ αξίζουν συγχαρητήρια. Δεν είχαμε προγραμματίσει να τελειώσουμε σήμερα, καθώς είχαμε στόχο την είσοδο στην τετράδα, αλλά δεν τα καταφέραμε. Θα μας δοθούν όμως κι άλλες ευκαιρίες τα επόμενα χρόνια. Καλή επιτυχία στις ομάδες που θα μείνουν εδώ. Είναι μια αξέχαστη εμπειρία, καθώς η ΕΟΚ διοργανώνει σωστά αυτά τα τουρνουά».
*Μετά το τέλος του αγώνα απονεμήθηκε στον Κρόνο Αγίου Δημητρίου, αναμνηστικό για τη συμμετοχή του στη διοργάνωση, από τον υπεύθυνο μπάσκετ γυναικών της ΕΟΚ Βασίλη Πρασσά.