Ποιες θα είναι οι καινοτομίες του Twitter στην επανεκκίνηση του NBA; (pic)
Η σεζόν στο NBA θα επανεκκινήσει την Πέμπτη (30/7), με το Twitter μέσω καινοτομιών να προσπαθεί να κάνει τους fans να νιώθουν σαν να βρίσκονται στο γήπεδο, παρόλο που θα παρακολουθούν τα παιχνίδια από την άνεση του σπιτιού τους. Το Superbasket.gr σας παρουσιάζει τα σχέδια και τις συμφωνίες που έχει κάνει το δημοφιλές app με την κορυφαία λίγκα στον κόσμο.
του Άρη Κατσίδη
Ο επικεφαλής του αθλητικού τμήματος στο Twitter, Tι Τζει Αντεσόλα ανέφερε ότι το να υπάρχει αλληλεπίδραση του κόσμου με τους παίκτες στα ματς στην φούσκα του Ορλάντο, είναι κάτι που το δημοφιλές social media το δουλεύει για μήνες.
Πώς θα συνεργαστεί το Twitter με το NBA;
Το NBA θα αναρτά ποστ στον επίσημο λογαριασμό του twitter, με το οποίο θα ζητά από τους fans να ψηφίσουν την αγαπημένη τους ομάδα από κάθε παιχνίδι είτε μέσω poll είτε με το να γράφουν το επίσημο hashtag της.
Για παράδειγμα την Πέμπτη (30/7) που οι Λέικερς θα παίξουν κόντρα στους Κλίπερς, οι fans θα μπορούν να ψηφίσουν είτε το #LakeShow είτε το #ClipperNation μέσω του Twitter ή μεταβαίνοντας στην εφαρμογή του NBA και πατώντας το χαρακτηριστικό σήμα της κάθε ομάδας. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας θα ανεβαίνουν σε οθόνες που βρίσκονται σε κάθε μεριά του γηπέδου στο Ορλάντο, οπού οι παίκτες θα μπορούν να δουν ποια ομάδα έχει λάβει την μεγαλύτερη υποστήριξη, με αυτόν τον τρόπο θα αναδειχθεί η ικανότητα των visual effects να έχουν καθοριστικό ρόλο στο γήπεδο.
Ο Αντεσόλα δήλωσε χαρακτηριστικά ότι: «Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε, να γίνουμε η βοή του σταδίου. Ιστορικά, είμαστε μια υπηρεσία ενημέρωσης (bar) virtual sports. Αλλά τώρα με το γεγονός ότι οι φίλαθλοι δεν θα βρίσκονται στο γήπεδο, έχουμε πραγματικά την ιδιαίτερη ευκαιρία να συνδέσουμε τους fans με το live sports experience. Και το NBA συνεργάζεται μαζί με εμάς και έχει βρει τρόπους με τους οποίους μπορούμε να το κάνουμε αυτό».
Το Twitter και το NBA θα επιμεληθούν και θα επιλέξουν τα καλύτερα tweets από τους fans, τους παίκτες και τους celebrities, τα οποία θα εμφανίζονται σε βίντεο στις οθόνες του γηπέδου, αλλά θα εμφανίζονται και στην τηλεοπτική μετάδοση.
Ο Αντεσόλα συνέχισε λέγοντας ότι: «Πώς θα έχουμε μαζί μας τους φιλάθλους σε αυτές τις πραγματικά ξεχωριστές αθλητικές συνθήκες; Η επιστροφή του NBA θα είναι επική, θρυλική, θα είναι μια ιστορική αθλητική στιγμή. Και θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι fans θα έχουν την ευκαιρία να το βιώσουν αυτό. Το Twitter θα συνεργαστεί με το NBA και σε άλλα κομμάτια, αρχής γενομένης από το Ορλάντο (στην επανεκκίνηση της κορυφαίας λίγκας). To NBA Twitter Live θα συνεχιστεί κάποια στιγμή μέσα στα playoffs, με τον παρουσιαστή Τέιλερ Ρούκς να είναι προγραμματισμένο να κάνει εκπομπή μέσα από την φούσκα (του Ορλάντο). Θα υπάρχουν και άλλα προγράμματα όμως».
Το ξεχωριστό live stream του Twitter
Σε συνεργασία με το TNT, το οποίο θα δείξει τηλεοπτικά φέτος του τελικούς της Δυτικής Περιφέρειας, το Twitter θα έχει live stream του δευτέρου ημιχρόνου κάθε παιχνιδιού. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο ημίχρονο θα υπάρχει poll, στο οποίο οι fans θα ψηφίζουν ποιούς παίκτες θα ήθελα να δουν σε live stream. Ο νικητής αυτής της δημοσκόπησης θα έχει μια μεμονωμένη κάμερα, εστιασμένη πάνω σε αυτόν κατά την διάρκεια του δεύτερου ημιχρόνου, ενώ σημαντικές προσωπικότητες και influencers του NBA θα σχολιάζουν live την εμπειρία τους από αυτήν την ψηφιακή εμπειρία σε άλλη οθόνη.
Έχουν την δυνατότητα εταιρίες να διαφημιστούν;
Ο επικεφαλής του αθλητικού περιεχομένου στο Twitter δήλωσε ότι: «Αν όλοι οι κολλημένοι με το μπάσκετ προσευχόμαστε αρκετά, τότε το ματς Κλίπερς-Λέικερς θα είναι επικό. Θεωρώ ότι εύκολα θα… ρίξει το Twitter (θα βρεθεί Νο1 στις τάσεις). Επίσης, το Twitter δίνει την δυνατότητα σε όσους ασχολούνται με το marketing και τις χορηγίες, να ενταχθούν στην συζήτηση γύρω από το μπάσκετ. Και αν θέλουν να προσεγγίσουν τους πιο φανατικούς μπασκετικούς fans και να λανσάρουν το brand τους μέσω της συζήτησης για το NBA, το Twitter είναι το κατάλληλο μέρος (για να το κάνουν αυτό).
Έχει βοηθήσει το Twitter το NBA;
Χάρη στην βοήθεια του Twitter, το NBA έχει γίνει άθλημα 12 μηνών. Στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, υπήρξαν περισσότερα από 30 εκατομμύρια tweets τον Ιούνιο σε σχέση με τον Μάιο, παρά το γεγονός ότι τα αθλήματα είχαν κατεβάσει ρολά λόγω της πανδημίας του κορονοιού.