Skip to main content

Πάνω από 3 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν το Λέικερς-Κλίπερς

Το NBA έκανε restart από τις 30/7 και ήδη από τους πρώτους αγώνες καταγράφησαν υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.

του Άρη Κατσίδη

Η πανδημία του κορονοιού ανάγκασε το NBA να κατεβάσει ρολά στις αρχές Μαρτίου, με τα έξοδα και τις υποχρεώσεις να τρέχουν και τους ανθρώπους της λίγκας να ψάχνουν λύσεις για να μειώσουν τα ελλείμματα όσο το δυνατόν περισσότερο.  Σύμφωνα με το ESPN, το NBA ξόδεψε περίπου 150 εκατομμύρια δολάρια για να φτιάξει την φούσκα του Ορλάντο, με το κόστος ανά άτομο να εκτιμάται στα 60.000 δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των τεστ για κορονοιό, τις θεραπείες αν χρειαστεί, τους χώρους για καραντίνα, τα γεύματα, την security,τις μεταφορές, την συντήρηση και την διαμόρφωση εγκαταστάσεων όπως γυμναστήρια, τα τρία γήπεδα στο Ορλάντο. Παρόλα αυτά και πάλι, η κορυφαία λίγκα στον κόσμο εκτιμά ότι θα "μπει μέσα" κατά 1 δις δολάρια κυρίως λόγω των εισιτηρίων των θεατών και την προσέλκυση fans από το εξωτερικό.

Η τηλεθέαση είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα

Το Turner Sports που μετέδιδε το παιχνίδι Λέικερς-Κλίπερς ανέφερε ότι κατά μέσο όρο το παρακολουθούσαν 3.4 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, με το peak της τελεθέασης να είναι από τι 21:45-22:00 ώρα Αμερικής με 4.1 εκατομμύρια θεατές, ενώ το Τζαζ-Πέλικανς είχε κατά μέσο όρο 2.1 εκατομμύρια τηλεθεατές, με το peak να τοποθετείται στους 3.4 εκατομμύρια 

Εκτιμήσεις ειδικών για τις καινοτομίες του NBA

Ο αντιπρόεδρος της Octagon, Νταν Κοέν δήλωσε πως: «Δεν ήταν εύκολο να μετατρέψεις το Worldwide Sports Complex, ουσιαστικά σε ένα υπερσύγχρονο τηλεοπτικό στούντιο, αλλά το κατόρθωσαν».Ο Κοέν μεταξύ άλλων επικρότησε τα βελτιωμένα ηχητικά εφέ αλλά και την ιδέα των  ψηφιακών θεατών, τονίζοντας ότι οι συνεντεύξεις των προπονητών μπορούν να γίνουν διαφορετικά, προτείνοντας οι δημοσιογράφοι να είναι στο δημοσιογραφικό booth  και η κάμερα να εστιάζεται στον προπονητή.

Επίσης τόνισε πως οι νέες γωνίες είναι σαν να βρίσκεται κάποιος σε βιντεοπαιχνίδι, λέγοντας ότι: "Αλλά είμαι υποστηρικτής της καινοτομίας, άρα αν αυτό θα προσελκύσει ένα συγκεκριμένο είδος κοινού ή θα δελεάσει ένα νεότερο κοινό επειδή είναι συνηθισμένοι λόγω βιντεοπαιχνιδιών (σε τέτοιες κάμερες), τότε είναι ώρα να γίνουν μίξεις. Αυτή είναι η ώρα να δοκιμαστούν νέα πράγματα."