Skip to main content

Elite League: Τρεις ομάδες που αιτήθηκαν wild card για συμμετοχή στο ερχόμενο πρωτάθλημα

Η ΕΟΚ είδε τα πλάνα των τριών ομάδων που κατέθεσαν αίτημα για την wild card συμμετοχής στο ερχόμενο πρωτάθλημα της Elite League και η τελική της απόφαση αναμένεται τις επόμενες ημέρες.

Οι τρεις σύλλογοι που θα διεκδικήσουν τη συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα της Elite League για τη σεζόν 2026-27 είναι Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου, ο Απόλλωνας Πάτρας και ο Σπόρτιγκ, με την ΕΟΚ να ανακοινώνει την απόφασή της σε μερικές μέρες.

Οι ομάδες που βρίσκονται ήδη στο πρωτάθλημα της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου είναι ο Πανιώνιος, τα Μέγαρα, ο Πρωτέας Βούλας, ο Παπάγος, η Χαλκίδα, το Ψυχικό, το Λαύριο, ο Κόροιβος, ο Πανερυθραϊκός, οι Σοφάδες, οι Μαχητές, ο Αμύντας, ο Κρόνος Αγίου Δημητρίου, ο Γλαύκος/Έσπερος  και η Κομοτηνή.