Ερασιτέχνης Ολυμπιακός: «Συγχαρητήρια στην ΕΡΤ που πραγματοποιεί μεταδόσεις με πλάνα οπαδών που επιδίδονται σε χειρονομίες και μούντζες» (vid))
Με ανακοίνωσή του ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός σχολίασε τα πλάνα από την μετάδοση του ντέρμπι αιωνίων για το πρωτάθλημα της Α1 Γυναικών, αναφέροντας πως η ΕΡΤ αποδέχεται τις χειρονομίες οπαδών προς παίκτριες της ομάδας.











