Skip to main content

Μελής: «Η συμφωνία με ΣΚΑΪ επιβεβαιώνει τη συνεχή αναβάθμιση του επαγγελματικού μπάσκετ»

Η GBL θα φιλοξενηθεί τα επόμενα 2+1 χρόνια στο ΣΚΑΪ, με τον πρόεδρο του Δ.Σ της Λίγκας, Μιχάλη Μελή, με δήλωση του, να κάνει λόγο για συνεχή αναβάθμιση του επαγγελματικού μπάσκετ στη χώρα.

Αναλυτικά:

“Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ αποδέχθηκε ομόφωνα την πρόταση του τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΪ για την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Stoiximan GBL για τα επόμενα 2+1 χρόνια. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη, η οποία μας χαροποιεί ιδιαίτερα και επιβεβαιώνει τη συνεχή αναβάθμιση του επαγγελματικού μπάσκετ, το οποίο προσελκύει ολοένα και περισσότερους ισχυρούς συνεργάτες και επενδυτές.

Παράλληλα, με την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας με την ΕΡΤ, αισθάνομαι την ανάγκη, εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου και όλων των ομάδων της Stoiximan GBL, να εκφράσω τις θερμές μας ευχαριστίες προς τη Διοίκηση και το σύνολο του προσωπικού της δημόσιας τηλεόρασης“.