Ρεάλ Μαδρίτης: Αποχώρησε ο Πότσιους από τη «Βασίλισσα»
Στο πλαίσιο των γενικότερων ανακατατάξεων στην Ρεάλ Μαδρίτης ο Μαρτίνας Πότσιους αποτελεί παρελθόν από τον σύλλογο.
Ο Λιθουανός πρώην παίκτης που την προηγούμενη χρονιά άφησε τους Νάγκετς για την Ρεάλ αποτελεί παρελθόν από τον σύλλογο.
Μαζί με τον Ροντρίγκεθ αποτέλεσαν τους βασικούς πυλώνες για τον φετινό αγωνιστικό σχεδιασμό.
Μετά την αποτυχία και τις εξελίξεις που επικρατούν στον σύλλογο ο Λιθουανός υπέβαλε την παραίτησή του.
Αναλυτικά το μήνυμά του:
«Από πού να ξεκινήσω; Έπειτα από σχεδόν έναν χρόνο στη Ρεάλ Μαδρίτης, έφτασα σε κοινή συμφωνία με τον σύλλογο για τη λύση του συμβολαίου μου.
Πάνω απ’ όλα, θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου προς τον πρόεδρο και ολόκληρο τον οργανισμό της Ρεάλ Μαδρίτης για την ευκαιρία να αποτελέσω μέλος ενός τόσο σπουδαίου συλλόγου.
Ήταν μια απίστευτη εμπειρία μάθησης, την οποία θα κουβαλώ μαζί μου σε όλη τη διάρκεια της καριέρας μου.
Σε προσωπικό επίπεδο, ο στόχος μου αυτή τη χρονιά ήταν να προσεγγίζω τα πάντα με ακεραιότητα και να βοηθήσω στη δημιουργία κάτι βιώσιμου, για το οποίο όλοι θα μπορούσαμε να είμαστε περήφανοι. Αυτό περιλάμβανε τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων, την ηγεσία με ειλικρίνεια και τη συνεπή προσπάθεια να γίνονται τα πράγματα σωστά κάθε μέρα. Είμαι απίστευτα περήφανος για ολόκληρη την ομάδα, από το προπονητικό επιτελείο και τους παίκτες μέχρι το τεχνικό προσωπικό και τα στελέχη της διοίκησης. Ήταν πραγματική χαρά να αποτελέσω μέρος αυτής της οικογένειας.
Τέλος, θέλω να εκφράσω τη βαθύτερη ευγνωμοσύνη μου σε εσένα, Τσάτσο. Η πρόσκλησή σου να ενταχθώ σε αυτόν τον σύλλογο και η αδιάκοπη στήριξή σου στην εξέλιξή μου ήταν ανεκτίμητες. Είσαι ένας σπουδαίος ηγέτης και θα πρέπει να είσαι πραγματικά περήφανος για όσα πέτυχε η ομάδα αυτή τη χρονιά. Σέβομαι βαθιά την προσήλωσή σου στο όραμα και τις αρχές σου. Θα είμαι πάντα στο πλευρό σου, φίλε μου.
Hala Madrid. Πιστεύω πως οι δρόμοι μας θα συναντηθούν ξανά».