Μπασκόνια: Παραμένει στο τιμόνι ο Γκαλμπιάτι
Με τον Πάολο Γκαλμπιάτι στην τεχνική της ηγεσία θα πορευθεί και την νέα σεζόν η Μπασκόνια, όπως έκαναν γνωστό με μία λιτή τους ανακοίνωση οι Βάσκοι.
Ο Γκαλμπιάτι βρίσκεται στον πάγκο της Μπασκόνια από το περασμένο καλοκαίρι, κατέκτησε με την ομάδα ένα κύπελλο Ισπανίας και τελικά πήρε… ψήφο εμπιστοσύνης από την διοίκηση, παρά το 13-25 και την 18η θέση, στην οποία τερμάτισε η Μπασκόνια την φετινή σεζόν στην Euroleague.
Juntos seguiremos construyendo 🔵🔴 pic.twitter.com/NXxVwFMPLx
— Kosner Baskonia (@Baskonia) June 25, 2026