Skip to main content

EuroLeague: «Εργαζόμαστε καθημερινά με τις ομάδες»

Η EuroLeague εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία τονίζει ότι βρίσκεται σε συνεχείς συζητήσεις με τους εκπροσώπους των ομάδων σχετικά με το μέλλον όχι μόνο της φετινής, αλλά και της επόμενης σεζόν.

Με την καταληκτική ημερομηνία για την οριστική απόφαση της EuroLeague να πλησιάζει (σ.σ 24 Μαΐου), η διοργανώτρια αρχή ενημέρωσε ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με τις ομάδες, οι οποίες αφορούν τόσο την τωρινή κατάσταση, αλλά και την επόμενη μέρα.

Αναλυτικά:

«Η Euroleague Basketball και οι ομάδες-μέλη της συνεχίζουν να εργάζονται συλλογικά σε καθημερινή βάση αναφορικά με τα σενάρια που είναι εφικτά στη διάρκεια της τρέχουσας διακοπής της Euroleague και του Eurocup, όπως και να προετοιμάζουν το έδαφος για μελλοντικές βελτιώσεις στις διοργανώσεις. Έχει δημιουργηθεί μία ατζέντα τηλεφωνικών και διαδικτυακών κλήσεων, ώστε οι διεργασίες που αφορούν στο μπάσκετ να συνεχίζονται παρά την έλλειψη αγώνων. 

Πραγματοποιούνται τηλεδιασκέψεις για τα θέματα που έχουν να κάνουν με τις ομάδες και σ' αυτές λαμβάνουν μέρος oι general managers ή οι αθλητικοί διευθυντές των 18 ομάδων της Euroleague. Βασικό θέμα συζήτησης είναι η επίδραση του COVID 19 στις διοργανώσεις και οι προετοιμασίες για να ξεπεραστούν οι επιπτώσεις της διακοπής τόσο σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο όσο και σε ο,τι αφορά τη σεζόν 2020-21

Επιπλέον, οι διευθυντές επικοινωνίας των 18 ομάδων της EuroLeague, πραγματοποίησαν μια εικονική συνάντηση για να αντιμετωπίσουν τόσο την επικοινωνιακή ανταπόκριση στην τρέχουσα κατάσταση, τρόπους με τους οποίους οι φίλαθλοι θα μπορούν να ενημερωθούν σε περίπτωση επανεκκίνησης της EuroLeague αλλά και τον συντονισμό της καμπάνιας #EUROLEAGUEUNITED. Λίγο μετά την αναστολή των αγώνων, η EuroLeague και οι ομάδες δημιούργησαν την καμπάνια #EUROLEAGUEUNITED προκειμένου να υπογραμμιστούν όλες οι ενέργειες που απαιτούνται για να διατηρηθούν τους ανθρώπους ασφαλείς.

Παρομοίως, η EuroLeague BOCS (Business Operations & Club Services) πραγματοποίησε πρόσφατα τηλεδιάσκεψη με τους διευθυντές επιχειρήσεων των 18 ομάδων της EuroLeague για να μοιραστούν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο αντιμετώπισης της πανδημίας και παράλληλα να διατηρησουν το ενδιαφέρον στους φιλάθλους εν μέσω του κορονοϊού».