Αμύντας: «Διαζύγιο» με Βελτσίστα
Παρελθόν από την ομάδα του Υμηττού αποτελεί ο Έλληνας προπονητής, με τον Αμύντα να τον ευχαριστεί για την προσφορά του στον σύλλογο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ο Αμύντας ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον προπονητή Γιώργο Βελτσίστα, ο οποίος αποχωρεί από την τεχνική ηγεσία της γυναικείας ομάδας.
Ο Γιώργος Βελτσίστας ανέλαβε την ομάδα στα μέσα της προηγούμενης αγωνιστικής περιόδου και συνέβαλε καθοριστικά στην προσπάθεια του συλλόγου, βοηθώντας ώστε να επιτευχθεί ο βασικός στόχος της παραμονής στην Α1 Γυναικών.
Ο Αμύντας τον ευχαριστεί θερμά για την προσφορά και τη συνεργασία και του εύχεται καλή συνέχεια με υγεία και επιτυχίες σε κάθε επόμενο βήμα της καριέρας του!