Skip to main content

Πώς θα είναι οι «ψηφιακές» κερκίδες στο NBA;

Το deal Microsoft-NBA αλλάζει τα δεδομένα για τους αγώνες στην κορυφαία λίγκα και το Superbasket.gr σας παρουσιάζει τις νέες «ψηφιακές» κερκίδες που θα δούμε με το restart του πρωταθλήματος στις 30/7.

του Άρη Κατσίδη

Οι δύο Αμερικανικοί κολοσσοί ανακοίνωσαν μια πολυετής συμφωνία στο τομέα του cloud τον Απρίλιο, με το ντεμπούτο των «φιλάθλων μέσω οθόνης» να είναι προγραμματισμένο να γίνει με την υποστήριξη του Microsoft Teams στις 30 Ιουλίου.

Το NBA μέσω της Microsoft θα προσπαθήσει να μην αλλοιωθεί καθόλου το fan experience, όσο καιρό οι ομάδες παίζουν χωρίς φιλάθλους στην φούσκα του Ορλάντο. Πιο αναλυτικά, θα χρησιμοποιηθούν περισσότερες από 30 κάμερες, συμπεριλαμβανομένων ρομποτικών συσκευών, οι οποίες επανατοποθετούνται πιο κοντά στο court, στις θέσεις που κανονικά κάθονται οι φίλαθλοι.

Οι οθόνες θα έχουν μέγεθος 5.5 μέτρα, σε μορφή video meetings και θα βρίσκονται κολλητά μεταξύ τους, για να έχουν την αίσθηση του γηπέδου οι φίλαθλοι, δηλαδή πως είναι ο ένας δίπλα στον άλλο, αλλά χωρίς να αποχωρίζονται την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους.

Μέσω της νέας υπηρεσίας της Microsoft «Together mode», εκεί θα βρίσκονται πάνω από 300 φίλαθλοι, οι οποίοι θα δίνουν στους παίκτες παρόμοια ενέργεια και υποστήριξη στο γήπεδο.

Ο Αμερικανικός κολοσσός τεχνολογίας μέσω του Teams βοήθησε πολλές επιχειρήσεις να κάνουν την εργασία τους εξ αποστάσεως, αλλά το νέο deal με το NBA απέδειξε ότι το software μπορεί να χρησιμοποιηθεί και εκτός γραφείου.

Η Microsoft εξ άλλου είναι ο «Επίσημος συνεργάτης τεχνητής νοημοσύνης» αλλά και «επίσημος συνεργάτης για Cloud και Laptop» για το NBA, WNBA, NBA G League, και USA Basketball.

Για την ιστορία το Teams έχει τώρα περισσότερους από 75 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες και ανταγωνίζεται κυρίως τους Slack και Zoom.

Η κορυφαία λίγκα στον κόσμο επίσης συνεργάζεται με το Twitter, TikTok και Snapchat, έτσι ώστε ο φίλαθλος να μπορεί να αλληλεπιδράσει και να εκφράσει τα συναισθήματα του με πληθώρα τρόπων.