Μόρις: « Είμαι ευγνώμων που είμαι πίσω, ενθουσιασμένος και θέλω να δώσω στον κόσμο αυτό που περιμένει»
Ο γκαρντ του Ολυμπιακού, Μόντε Μόρις, μίλησε μετά την πρόκριση της ομάδας του στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, τονίζοντας πως ΄ηταν αρκετά ευχαριστημένος που κατάφερε να επιστρέψει και ελπίζει να κατακτήσει το τρόπαιο.











