Παπαγεωργίου: «Ημέρα – ορόσημο για τον Άρη η 23η Νοεμβρίου»
Η ΚΑΕ Άρης προχώρησε στην εξόφληση των οφειλών της, τόσο προς το Ελληνικό Δημόσιο όσο και στα Ασφαλιστικά Ταμεία, με τον πρόεδρο της ομάδας, Χάρη Παπαγεωργίου, όσο και τον διευθύνων σύμβουλο, Αγαπητό Διακογιάννη, να μιλούν για την λύση ενός προβλήματος που ταλάνιζε τους «κιτρινόμαυρους» εδώ και μία 20ετία.
Περισσότερα …Παπαγεωργίου: «Ημέρα – ορόσημο για τον Άρη η 23η Νοεμβρίου»











