Πρίφτης: «Μας έχει πονέσει πάρα πολύ το ματς του ΣΕΦ»
Ο προπονητής του Παναθηναικού, Δημήτρης Πρίφτης μίλησε σχετικά με το ντέρμπι των "αιωνίων", με τον Ολυμπιακό, την Δευτέρα (11/4), επισημαίνοντας ότι οι "πράσινοι" θα τα δώσουν όλα κόντρα στους ερυθρόλευκους.
Ολυμπιακός, Basket League, ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, Δημήτρης Πρίφτης
Περισσότερα …Πρίφτης: «Μας έχει πονέσει πάρα πολύ το ματς του ΣΕΦ»











