Γουάιτ: «Σαν ομάδα δεν ακουμπήσαμε την σημαία, θέλουμε ειρήνη στον κόσμο»
Ο πρώην παίκτης του Παναθηναικού και νυν παίκτης του Ερυθρού Αστέρα, Άαρον Γουάιτ μίλησε μετά την εκτός έδρας ήττα της ομάδας του από την Ζαλγκίρις με 103-98, σχολιάζοντας το γεγονός ότι σαν ομάδα απόφασισαν να μην ακουμπήσουν την Ουκρανική σημαία, αλλά υπογράμμισε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλουν ειρήνη στον κόσμο.
Ερυθρός Αστέρας, EuroLeague, Ζαλγκίρις Κάουνας
Περισσότερα …Γουάιτ: «Σαν ομάδα δεν ακουμπήσαμε την σημαία, θέλουμε ειρήνη στον κόσμο»











